A márka Japánban született 1969-ben. A márkanév ötvözi a Japán "sen", és a latin "cor" szavakat, mely együtt ezer-szívet jelent.
Sencor garanciális ügyintézés
A SENCOR termékekre a gyártó a vásárlás napjától számított 24 hónap jótállást vállal fogyasztók részére.
Hiba bejelentés esetén a gyors ügyintézéshez a következő információk megadására lesz szükség:
Márkaszervizek elérhetősége:
Fast Hungary Kft. Székhely: H-2310 Szigetszentmiklós Kántor utca 10 Tel.:+36/ 23 330 830 Fax: +36/ 23 330 827 E-mail: szerviz@sencor.hu A márkaszervizben lehetőség van tartozék, alkatrész igénylésre is, melyhez minden esetben írásos egyeztetés szükséges. Alkatrész, tartozék rendelés esetén a pontos termék cikkszám mellet, lehetőség szerint az igényléskor küldj képet az érintett részről. Az alkatrész igényedet a szerviz@fasthungary.hu email címre küldheted el.
2+1 év kiterjesztett garancia
A Sencor hisz abban, hogy készülékeik hosszú időn keresztül megbízhatóan működnek, anélkül, hogy meghibásodnának, ezért a Sencor termékekre biztosított 2 éves gyártói jótálláson felül + 1 év garanciát igényelhetsz! A több éves tapasztalatoknak, a precíz mérnöki tervezéseknek és a termékekre fordított maximális odafigyelésnek köszönhetően a Sencor termék regisztrációja esetén +1 év kiterjesztett garanciát biztosít a márka.
Ne hagyd ki a lehetőséget!
A +1 év garancia igényléséhez a Sencor oldalán regisztrálnod kell a vásárlást követő 30 napon belül. Az igényléshez szükséged lesz a számlára.
A regisztrációhoz és részvételi feltételekért kattints ide: SENCOR
A tájékoztatás nem teljeskörű. Jelen rövid összefoglaló oldal tájékoztató jellegű, segítő szándékkal készítettük a könnyebb eligazodás végett. Részletes információkért kérjük keresse fel a márkaképviseletet, vagy a szakszervizek egyikét. |