Köszöntünk az Aldabra webáruházban!
Kérlek, hogy mielőtt Ügyfélszolgálatunkhoz fordulnál, nézd át az alábbi kérdéseket és válaszokat. Ha nem találtad meg a keresett választ, természetesen készséggel állunk rendelkezésedre munkanapokon 9:00-16:30 között emailben és telefonon is.
Elérhetőségeink:
+3621/202-57-89
Kérlek, hogy azonos témában ne küldj több üzenetet! Ez csak hátráltatja a beérkező levelek feldolgozását.
Sikerült elküldenem a megrendelésemet?
A sikeres rendelés végén tájékoztat a weboldal és kiírja rendelésed azonosító számát. A megrendelésről minden esetben egy automata visszaigazoló emailt küldünk a megrendelésben rögzített email címre. A visszaigazolás előfordulhat, hogy a kéretlen levelek, vagy a promóció mappába kerül a levelező rendszeredben. Kérlek, hogy ellenőrizd ezeket is. Ha ezek után is bizonytalan vagy, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és add meg a megrendelő nevét és email címét, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek.
Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?
Nem, nincs szükség regisztrációra.
Korábban már regisztráltam, de most nem tudok rendelést leadni. Mi lehet a baj?
Ha már regisztrált Ügyfelünk vagy, be kell jelentkezned a Profil menüpontban a megrendelés rögzítéséhez. Így a rendszer automatán kitölti adataid. Természetesen ezeket tudod módosítani, ha szükséges.
Hogyan tudok fizetni?
Áruházunkban van lehetőség utánvétellel (futárnál), banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel és PayPal előre fizetéssel is rögzíteni a megrendelést. Utánvételes megrendelést 399.999 Ft kosárértékig tudunk fogadni.
Egyes termékeknél nincs lehetőség az utánvétel fizetési módot választani, ezt minden esetben jelezzük neked a termék adatlapján.
A GLS és futárszolgálat.hu futárnál házhozszállítás esetén tudsz bankkártyával is fizetni, ez esetben is az utánvételes fizetési módot kell választani. Nincs szükség külön igényelni a bankkártyás fizetést ez esetben, automatikusan a futárnál lesz a terminál, csak jelezd neki, hogy kártyával fizetnél.
A Sameday futárszolgálatnál nincs lehetőség kártyás fizetésre.
Személyes átvételre, megtekintésre van lehetőség?
Sajnos egyelőre nem rendelkezünk offline üzlettel. Raktárainkból futárszolgálattal küldjük termékeinket, személyes átvételre nincs lehetőség.
Elfelejtettem a jelszavam! Mit tegyek?
Kattints az "Elfelejtettem a jelszavam" lehetőségre, majd írd be az email címet, amivel regisztráltál. Ezt követően emailben kiküldésre kerül neked az új jelszó, amivel már be tudsz jelentkezni. Kérlek, hogyha nem találod a levlet a beérkező levelek között, akkor nézd meg a promóció és a kéretlen levél mappáidat is. Előfordulhat, hogy véletlenül oda sorolja a levelezőrendszered az üzenetünket.
Miért nem tudom kosárba tenni a terméket?
Ha nincs kosár gomb az adott terméknél, az annyit jelent, hogy átmenetileg nem vásárolható. A szállítási információknál valószínűleg azt látod a termék adatlapján, hogy készlethiány miatt nem rendelhető. Ha tetszik a termék, fel tudsz iratkozni egy értesítőre, így emailben üzenetet küldünk Neked, ha újra rendelhető a termék. Ezt a termék adatlapján az ár alatt a kis csengő ikon melletti "Értesítést kérek,..." szövegre kattintva, az email címed megadásával igényelheted.
Mit jelent az, hogy "A kép csak illusztráció"?
Minden termékünk oldalán láthatod, hogy "A kép csak illusztráció." A képeket rendszerint a gyártó, vagy a beszállító biztosítja számunkra. A képeken szereplhetnek olyan részletek, amik nem képezik a csomag tartalmát, mint például egy TV állvány esetén, lehetséges, hogy látsz a képen DVD lejátszót és TV-t, de ezek nem tartoznak a termékhez. A termék leírásában megtalálod a csomag tartalmát. A termékfejlesztés során előfordulhatnak apró változtatások is, melyeket követően azok nem kerülnek újrafotózásra. Ezen változások a funkcionalitást nem befolyásolják.
Hol tudom érvényesíteni a kuponomat?
A kupont a megrendelés során tudod érvényesíteni. Tedd a kosárba a választott termékeket és lépj a kosár oldalra. A megrendelés összegzésnél a "kuponkód" mezőbe másold be a kódot. Figyelj rá, hogy minden karakter pontosan ugyanúgy szerepeljen. A megrendelés véglegesítése előtt már a kedvezményre jogosító kupon értékével csökkentve fogod látni a végösszeget.
Ha elakadtál, keress minket! Elérsz bennünket munkaidőben a +3621/202-57-89 -as telefonszámon, vagy emailben az info@aldabra.hu email címen.
Mennyi a szállítási idő és költség?
A szállítási idő minden terméknél az aktuális készlet függvénye. A termék oldalán a képtől jobbra van egy szövegbox, aminek a címe Szállítási információk. Ennek az alján láthatod a várható kiszállítási időt. Kérlek figyelj arra, hogy ez színenként is eltérő lehet.
A termékek szállíthatósága függ azok méretétől, egyedi adottságaitól, itt láthatod az adott termékhez kötött szállítási módokat és költségeket is.
Hogyan tudok rendelni?
Rendelésedet leadhatod a weboldalon a kosár gomb segítségével és rendelési adatok megadásával, vagy telefonon a +3621/202-57-89 számon. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között tudja fogadni hívásodat.
Áruházunkban a kosár gomb segítségével a kiválasztott terméket, vagy termékeket a virtuális bevásárlókosaradba teheted. Ez még nem jelenti, hogy véglegesítetted a megrendelést. A rendelés rögzítéséhez lépj a kosár oldalra, töltsd ki az adataid, válassz szállítási- és fizetésimódot, majd küldd el megrendelésed. El kell fogadnod az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót a megrendelés véglegesítése előtt, ezt egy pipáló négyzet segítségével teheted meg a megrendelés elküldése gomb felett. A megrendelés leadása után automatikus email üzenetben értesítünk. Ez előfordulhat, hogy a kéretlen levél vagy a promóció mappába kerül a levelezőrendszered beállításaitól függően, így kérlek, hogy itt is ellenőrizd.
Ha nem boldogulsz a megrendelés rögzítésével, keresd fel ügyfélszolgálatunkat! A megrendelés rögzítéséhez email cím feltétlenül szükséges, mivel elektronikus számlázást használunk.
Szállítási címet szeretnék módosítani, hogyan tudom ezt megtenni?
Amennyiben már megkaptad a kiszállítási értesítő emailünket, úgy kérlek, hogy az abban megtalálható futárszolgálati elérhetőségen fordulj közvetlenül a kiszállítást végző céghez. Szükség lesz a csomagszámodra is. Ők fognak tudni neked a leggyorsabban és leghatékonyabban segíteni.
Ha még nem kaptál értesítést a csomag összekészítéséről, kiszállításáról, úgy fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz. Szükségünk lesz a megrendelés azonosítószámára, és az új kiszállítási címre. Kérlek, hogy ezeket pontosan add meg.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között érhető el.
Telefonos elérhetőségünk: +3621/202-57-89
Email: info@aldabra.hu
Törölni szeretném a megrendelésemet. Hogyan tudom ezt megtenni?
Kérlek, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak a törlési igényt az alábbi űrlap kötöltésével. Így tudjuk a leggyorsabban feldolgozni kérésedet.
Elállási jogommal szeretnék élni / vételártérítést szeretnék. Mit kell tennem?
Az elállási jogérvényesítéssel kapcsolatban itt találod a tájékoztatást: https://aldabra.hu/reklamacio
Márkás terméket vásároltam, de meghibásodott. Hol találom a szerviz elérhetőségeket?
A márka weboldalán megtalálod a szerviz elérhetőségeit.
Ha segítségre van szükséged, kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat. Rendelési azonosítódra, vagy a számla sorszámára szükség lesz és röviden foglald össze a termékkel tapasztalt problémát.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-16:30 között tud választ adni.
A hivatalos márkaszervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?
Küldd el nekünk az info@aldabra.hu címre a márkaszerviztől kapott dokumentumot és a rendelés azonosító számát, vagy a számla sorszámát. Ez alapján tájékoztatunk a lehetőségekről.
Sérült csomagot kaptam. Mit tegyek?
Sajnáljuk, hogy sérülést tapasztaltál a csomaggal kapcsolatban. Kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés végett töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot és részletes, éles fotóiddal segítsd a munkánkat:
https://aldabra.hu/reklamacio
Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem ezt meg?
A leggyorsabb és leghatékonyabb ügyintézés végett kérünk, hogy töltsd ki az alábbi linken elérhető panaszbejelentő űrlapot:
Sikeres űrlapkitöltés esetén a megadott email címre meg fogod kapni a válaszaidat és a kollégák a lehető leghamarabb tájékoztatnak a továbbiakról.
Bármely elérhetőségünkön bejelentheted panaszodat, viszont az űrlap a leggyorsabb megoldás.
Írásbeli megkeresésekre 5 munkanapon belül választ adunk.
Azonos témában kérlek, hogy ne küldj több üzenetet!