aldabra.hu

Az árak bajnoka!

Kategóriák
aldabra.hu

Az árak bajnoka!

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Kanapé, fotel kiárusítás
    • Otthon, lakberendezés
  • Információk
    • GYIK - Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció, panasz
    • Elérhetőségek
  • Blog
  1. Információk
  1. Információk
  2. Visszaküldés, reklamáció, panasz

Visszaküldés, reklamáció, panasz

Sajnáljuk, ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel!

  


Elállási jog érvényesítése, vételár visszatérítés:

Ha a termék nem hibás, csupán nem olyan, mint amire számítottál, a vásárlástól számított 14 napon belül jelezd nekünk és visszaküldheted azt.* Kérheted indoklás nélkül a vételár visszatérítését, ez az úgynevezett elállási jog. 

Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak az info@aldabra.hu címen, vagy a +3621/202-57-89 telefonszámon.

Az elállási szándék bejelentésétől számítva 14 nap áll rendelkezésedre visszajuttatni a terméket a következő címre:
GreenSite International Zrt. - Aldabra,

9700, Szombathely,

Puskás Tivadar utca 3-5/J

 

A csomagolásba helyezz kísérőlevelet, ami tartalmazza a rendelés azonosítószámát, vagy a számla sorszámát. Az elállási nyilatkozatot küldheted emailben, vagy helyezd a csomagba. A nyilatkozat mintáját a megrendelés visszaigazoló emailben és az ÁSZF-ben is megtalálod.

Kérjük gondoskodj arról, hogy a csomagba csak a termék gyári tartozékai kerüljenek.

Lehetőség szerint a terméket eredeti dobozát használd, erősítsd meg a csomagolást és használj térkitöltő anyagot, hogy a termék a dobozban/borítékban ne mozogjon. Ügyelni kell arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre azért van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím.

Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt készíts a termékről és a csomagolásról fényképeket.

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy összeállított bútor nem szállítható!

Kérjük, hogy a gyári termékdobozra ne írj. Utánvétesen, portósan visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

  Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató itt.) 

* Hibás termék esetén 14 napon belül ugyanúgy lehetőséged van az elállási jog érvényesítésére, de ilyenkor kérhetsz javítást vagy cserét is, ami díjmentes. Elállási jogérvényesítés esetén a visszaszállítás a vásárló költsége!

 


Hibás, vagy sérült termék:

 

Ha a termék hibásan, vagy sérülten érkezett meg hozzád, kérlek, hogy töltsd ki a lenti Panasz bejelentésére szolgáló űrlapunkat.

Törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos, részletes információk biztosításával.

A panasz bejelentését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ez általában 1, maximum 2 munkanapon belül megtörténik.

Az űrlap kitöltésével elfogadod az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
GreenSite International Zrt.
  • 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 3-5/J.
  • +3621/202-57-89
  • info@aldabra.hu
Iratkozz fel hírlevelünkre!

INSPIRÁLÓDJ,
VÁSÁROLJ!

Értesülj elsőként a legújabb kedvezményekről! Hírek, akciók és kuponok egyenesen az email fiókodba!

Feliratkozás
aldabra-hu a FAVI.hu-n
aldabra.hu a biano.hu-n
sixpayment
  • Újdonságok
  • Kanapé, fotel kiárusítás
  • Otthon, lakberendezés
  • Információk
    Információk
    • GYIK - Gyakran ismételt kérdések
    • Visszaküldés, reklamáció, panasz
    • Elérhetőségek
  • Blog
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.