Sajnáljuk, ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel!
Elállási jog érvényesítése, vételár visszatérítés:
Ha a termék nem hibás, csupán nem olyan, mint amire számítottál, a vásárlástól számított 14 napon belül jelezd nekünk és visszaküldheted azt.* Kérheted indoklás nélkül a vételár visszatérítését, ez az úgynevezett elállási jog.
Visszaküldés előtt kérjük, hogy jelezz Ügyfélszolgálatunknak az info@aldabra.hu címen, vagy a +3621/202-57-89 telefonszámon.
Az elállási szándék bejelentésétől számítva 14 nap áll rendelkezésedre visszajuttatni a terméket a következő címre:
GreenSite International Zrt. - Aldabra,
9700, Szombathely,
Puskás Tivadar utca 3-5/J
A csomagolásba helyezz kísérőlevelet, ami tartalmazza a rendelés azonosítószámát, vagy a számla sorszámát. Az elállási nyilatkozatot küldheted emailben, vagy helyezd a csomagba. A nyilatkozat mintáját a megrendelés visszaigazoló emailben és az ÁSZF-ben is megtalálod.
Kérjük gondoskodj arról, hogy a csomagba csak a termék gyári tartozékai kerüljenek.
Lehetőség szerint a terméket eredeti dobozát használd, erősítsd meg a csomagolást és használj térkitöltő anyagot, hogy a termék a dobozban/borítékban ne mozogjon. Ügyelni kell arra, hogy az eredeti futárcímkét át kell ragasztani, vagy a vonalkódot olvashatatlanná kell tenni. Erre azért van szükség, hogy a csomag nehogy visszakerüljön Hozzád, hiszen, ha rossz címkét olvas be a rendszer, nem lesz megfelelő a szállítási cím.
Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt készíts a termékről és a csomagolásról fényképeket.
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy összeállított bútor nem szállítható!
Kérjük, hogy a gyári termékdobozra ne írj. Utánvétesen, portósan visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Az elállási jog érvényesítést a 45/2014. (II. 26.) Korm.rend. szabályozza. (Részletes tájékoztató itt.)
* Hibás termék esetén 14 napon belül ugyanúgy lehetőséged van az elállási jog érvényesítésére, de ilyenkor kérhetsz javítást vagy cserét is, ami díjmentes. Elállási jogérvényesítés esetén a visszaszállítás a vásárló költsége!
Hibás, vagy sérült termék:
Ha a termék hibásan, vagy sérülten érkezett meg hozzád, kérlek, hogy töltsd ki a lenti Panasz bejelentésére szolgáló űrlapunkat.
Törekszünk a lehető leggyorsabb ügyintézésre, ezt te nagyban elősegítheted a pontos, részletes információk biztosításával.
A panasz bejelentését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. Ez általában 1, maximum 2 munkanapon belül megtörténik.
Az űrlap kitöltésével elfogadod az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.